منوي اصلی

لينکهاي سريع
موضوعات

آرشيو مطالب


لينکستان

اگر مي خواهيد با وبسايت ما تبادل لينک کنيد لينک ما را با نام " وبلاگ کانون هواداران ۲ آتیشه ی ⭐اســـتـــقـــلال⭐ " قرار دهيد و در بخش تماس با ما و يا نظرات لينک خود را قرار دهيد.
قالب سبز سفارش قالب


تبليغات


ميرزايي گزارشگر بازي استقلال-بوريرام شد

گزارشگر مسابقه تيمهاي استقلال و بوريرام مشخص شد.

 

مزدک ميرزايي مسابقه فرداي دو تيم استقلال و بوريرام تايلند را در چهارچوب مسابقات ليگ قهرمانان آسيا گزارش مي کند.

به گزارش اوج نيوز، اين بازي ساعت 20:15 از شبکه سوم سيما پخش خواهد شد .

موضوع : <-CategoryName-> | نويسنده : shayan

بازديـد : مرتـبهتاريخ : سه شنبه 29 مرداد 1392برچسب:, | ساعت : 14:8

نکونام: نقطه قوت ما حضور هواداران است

کاپيتان تيم فوتبال استقلال گفت: خيلي‌ها به هيچ عنوان متوجه نيستند که فردا استقلال ايران بازي دارد و عليه سرمربي و مسائل ديگر صحبت مي‌کنند.

 

جواد نکونام در کنفرانس مطبوعاتي پيش از ديدار تيم‌هاي فوتبال استقلال و بوريرام اظهار داشت: دربازي‌هاي حذفي هر تيمي قابل احترام است، انها هم زحمت کشيدندکه به اين مرحله صعود کردند.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: کادر فني 4-5 بازي انها را آناليز کرده، ما فيلم بازي‌هايش را در اين مدت ديديم اما براي به دست آوردن آخرين فيلم‌هايشان کار سختي داشتيم.

کاپيتان استقلال ياد آور شد: نقطه قوت ما حضور هواداران است که با حمايتشان اميدواريم نتيجه خوبي به دست آوريم و در بازي برگشت هم از اين نتيجه دفاع کنيم و بتوانيم به مرحله بعد صعود کنيم. موضوعي که مهم است اين است که در ديدار مقابل اين تيم در تهران گل نخوريم. فکرمي‌کنم فردا روز خوبي براي فوتبال کشورمان باشد. هم اکنون بحث استقلال نيست همه دعا مي‌کنند تا در بازي فردا بتوانيم موفق باشيم.

نکونام در مورد مقايسه توپهاي ليگ برتر با توپ‌هاي AFC خاطر نشان کرد: نمي‌شود اين توپها را کيفي مقايسه کرد، کيفيت‌ توپهاي AFC مشخص است، چيزي که معلوم است اين است که همه ما فوتبال بازي مي‌کنيم و اصلا مقايسه کردن درست نيست.

وي افزود: کمتر کسي فکر مي‌کرد ما به اين مرحله برسيم، تيم‌هاي رقيب با هزينه‌هاي کلان جا ماندن اما ما نصف اين هزينه‌ها را هم نکرديم و با تلاش مربيان به اين مرحله صعود کرديم. ما تنها نماينده ايران هستيم، خيلي از کشورهاي عربي آرزو داشتندکه دراين مرحله حضور داشته باشند.

کاپيتان استقلال ياد آور شد: حالا که ما به اين مرحله رسيده‌ايم، بهتر است همه حمايت کنند، من کم لطفي در حق باشگاه مي‌بينم که برخي‌ها به هيج عنوان متوجه نيستند که اين تيم استقلال ايران است، استقلال ايران بازي دارد اما همه عليه سرمربي توپ‌ها ايراد مي‌گيرند. علي دايي هم عليه توپ‌ها صحبت کرد، همه او را حمايت‌ کردند، افراد زيادي ايراد گرفتند. هر کسي نظري مي‌دهد که کارشناسي هم نيست. حالا چه اصراري است که به کار اشتباه تاکيد کنيم. بهتر است کاري کنيم که اشتباهات جبران شود.

نکونام تاکيد کرد: من بازيکن فوتبال هستم و بدون چشم داشت بازي مي‌کنم، پولم را مي‌گيريم و آنهايي را که از من حمايت مي‌کنند لياقتشان بيشتر از اين است شايد در بازي با داماش در صحنه‌اي که با سر پاس گل دادم هر شخص ديگري هم بود اين کار را مي‌کرد. هر چند که اسيب ببيند، ما هر چه داريم از مردم است.

وي در مورد اينکه آيا فيلم بازي‌هاي بوريرام تايلند به دست آنها رسيده گفت: کادر فني 5 بازي حريف را آناليز کرده. فيلم‌هاي امسال اين تيم به مشکل به دست ما رسيد. هر چه فيلم داشتيم براي سال گذشته بود. به هر حال مطمئن باشيد فردا روزي است که موفقيت براي ماست.

موضوع : <-CategoryName-> | نويسنده : shayan

بازديـد : مرتـبهتاريخ : سه شنبه 29 مرداد 1392برچسب:, | ساعت : 14:5

رحمتي: دو گام تا نيمه نهايي آسيا داريم

دروازه‌بان تيم فوتبال استقلال گفت: پيروزي در حضور هواداران لذت ديگري دارد.

 

به گزارش فارس، سيدمهدي رحمتي در کد هواداري خود نوشت:

«طرفداران فهيم استقلال و عاشقان سربلند ايران»

با سلام

تا نيمه نهايي آسيا دو گام بيشتر نمانده و ما مي‌خواهيم اين دو قدم را با حمايت و همراهي شما، محکم واستوار برداريم. پيروزي در حضور شما لذت ديگري دارد.

وعده ديدار ما چهارشنبه ساعت 20 و 15 دقيقه در ورزشگاه آزادي.

دوست و دوستدار شما، سيدمهدي رحمتي»

موضوع : <-CategoryName-> | نويسنده : shayan

بازديـد : مرتـبهتاريخ : سه شنبه 29 مرداد 1392برچسب:, | ساعت : 14:4

قلعه‌نويي: فتح‌‌الله زاده خيلي سکوت کرد

سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: با فتح‌الله‌زاده اختلافي ندارم اما او در اين 10 روز سکوت کرد که باعث تعجب من شد

 

  امير قلعه‌نويي در کنفرانس مطبوعاتي قبل از ديدار مقابل بوريرام تايلند در مرحله رفت يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا، گفت: به نظر من هر بازي شرايط خاص خودش را دارد و اين بازي حالت حذفي دارد. آن ها چندين بازيکن چند مليتي دارند دو بازي گذشته آن ها را آناليز کرديم تيم بسيار خوبي هستند و فکر مي کنم در هفت بازي هفت گل خورده اند. آن ها به سرعت در حمله شرکت مي کنند. بازيکنان بزرگي دارند که مي توانند در نتيجه اثر بگذارند.

به گزارش فارس، وي افزود: بعد از ديدار با داماش روحيه خوبي داريم خوشبختانه با برد خوب مقابل داماش از لحاظ روحي و فني خوب بوديم اين ها نشانه هايي از اين است که فردا بازي خوبي انجام دهيم هدف اول ما گل نخوردن است روي نقاط ضعف آن ها کار کرديم و تيم ما از نظر نفراتي آماده است و بازيکناني مثل نکونام کم استراحت کرده بودند و حالا اميدواريم به شرايط آرماني خود برسيم.

موضوع : <-CategoryName-> | نويسنده : shayan

بازديـد : مرتـبهتاريخ : سه شنبه 29 مرداد 1392برچسب:, | ساعت : 14:1

کاپيتان بوريرام: هيجان زده نيستيم

سوشو نوتنوم مي‌گويد بوريرام در بازي با استقلال به دنبال نتيجه‌ دور از انتظار است

 

کاپيتان تيم فوتبال بوريرام تايلند در نشست خبري پيش از بازي با استقلال در مورد اين بازي، بيان کرد: مي‌دانيم که استقلال يکي از بهترين تيم‌هاي آسيا است و ما فردا بازي سختي در خانه حريف داريم،‌ اما هيجان زده نيستيم و خودمان را تحت فشار نگه نمي‌داريم. سعي مي‌کنيم که فردا نتيجه‌ دور از انتظاري را رقم بزنيم.

به گزارش ايسنا ، کاپيتان بوريرام همچنين در پاسخ به اين پرسش که آيا شناختي از ميرشاد ماجدي که در فوتبال و فوتسال تايلند حضور داشته دارد؟ اظهار کرد: تيم استقلال را کاملا مي‌شناسيم و مي‌دانم که ميرشاد ماجدي زماني که 19 ساله بود به تايلند آمد و 10 سال در اين کشور حضور داشت . او معلم خوبي بود و نکات زيادي را ياد داد.

موضوع : <-CategoryName-> | نويسنده : shayan

بازديـد : مرتـبهتاريخ : سه شنبه 29 مرداد 1392برچسب:, | ساعت : 13:58

نکونام:در فوتبال حريف آسان وجود ندارد

هافبک تيم استقلال گفت:بايد پله پله پيش برويم و نبايد از الان به فينال فکر کنيم.

 

جواد نکونام در حاشيه تمرين روز دوشنبه آبي پوشان درباره بازي با بوريرام عنوان کرد:خوشبختانه شرايط خوب است.اميدوارم بتوانيم 3 امتياز بازي خانگي را به دست بياوريم.

به گزارش اوج نيوز، وي درباره اينکه مي گويند بوريرام حريف آساني براي استقلال است اظهار داشت:در فوتبال چه در رده ملي و چه باشگاهي حريف آسان نداريم.اگر آنها لياقت نداشتند تا اين مرحله نمي رسيدند.

نکونام درباره اينکه آيا استقلال مي تواند قهرمان آسيا شود يا نه گفت:بايد پله پله پيش برويم و نبايد از الان به فينال فکر کنيم.تلاش ما اين است تا مرحله به مرحله پيش برويم.همه تلاشمان را مي کنيم تا قهرمان شويم.

موضوع : <-CategoryName-> | نويسنده : shayan

بازديـد : مرتـبهتاريخ : سه شنبه 29 مرداد 1392برچسب:, | ساعت : 13:54

عمران زاده: هواداران بيايند تا پيروز شويم



حنیف عمران زاده گفت: آقاي فتح الله زاده هم بايد کمک کنند تا مسائل مالي رفع شود.




 در حاشيه تمرين روز دوشنبه استقلال درباره ازي با بوريرام اظهار داشت: بازي سختي داريم. ما نياز به پيروزي داريم و اميدوارم هواداران بيايند و حمايت کنند تا بتوانيم پيروز شويم.

به گزارش اوج نيوز، وي ادامه داد: همه بازيکنان روي فرم هستند و مي خواهيم عملکرد خوبي مقابل بوريرام داشته باشيم.

عمران زاده در پايان درباره مشکلات مالي افزود: من مقداري از طلبم را گرفته ام اما به حق امام زمان(عج) اميدوارم اين مشکلات حل شود. آقاي فتح الله زاده هم بايد کمک کنند تا مسائل اينچنيني رفع شود.

موضوع : <-CategoryName-> | نويسنده : shayan

بازديـد : مرتـبهتاريخ : سه شنبه 29 مرداد 1392برچسب:حنيف عمران زاده,تمرين استقلال, | ساعت : 13:17

نوري: بوريرام حرفهاي زيادي براي گفتن دارد

هافبک تيم استقلال گفت: به دنبال اين هستيم تا بوريرام را با نتيجه پرگل شکست بدهيم.




 

پژمان نوري پس از پايان تمرين روز دوشنبه تيمش درباره بازي با بوريرام عنوان کرد:با توجه به اينکه بازي رفت ميزبان هستيم بايد عملکرد بسيار خوبي را از خود برجاي بگذاريم.خيلي ها مي گويند حريف تايلندي تيم ضعيفي است اما نظر بچه هاي تيم اين است که تيمي که به جمع 8 تيم برتر آسيا رسيده است،حرفهاي زيادي براي گفتن دارد.

به گزارش اوج نيوز، وي افزود: به همين دليل بازيکنان مي خواهند با دل و جان براي موفقيت بازي کنند و به دنبال اين هستيم تا بوريرام را با نتيجه پرگل ببريم.




 

موضوع : <-CategoryName-> | نويسنده : shayan

بازديـد : مرتـبهتاريخ : سه شنبه 29 مرداد 1392برچسب:پژمان نوري,نتيجه پرگل,اوج نيوز, | ساعت : 13:9

قلعه‌نويي:‌ از پروين تشکر مي‌کنم

سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: ‌ظاهراً به برخي از آقايان برخورده است که ما درباره اين توپ‌ها صحبت کرديم اما من دلم براي اين فوتبال سوخت که اين حرف‌ها را زدم.



 

امير قلعه‌نويي در حاشيه تمرين امروز استقلال با اشاره به جلسه‌اي که يک ماه پيش با آيت‌الله رفسنجاني برگزار کرد، اظهار داشت: در آن جلسه ما فقط در خصوص مسائل مهم ورزشي صحبت کرديم، فايل صوتي مکالمات ما هم موجود است و چيز خاص ديگري نبود.

به گزارش فارس، وي در مورد اينکه در تمرين روز گذشته توپ‌هاي آل‌اشپورت را با ساير توپ‌هاي AFC قياس کرده، خاطرنشان کرد: ما آناليزي انجام داديم و بعد از بازي با تايلند صحبت‌هايي دارم که انجام خواهم داد اما ظاهراً به برخي از آقايان برخورده که ما درباره اين توپ‌ها صحبت کرديم. براي اين فوتبال دلم سوخت که اين حرف‌ها را زدم.

سرمربي تيم فوتبال استقلال در مورد اختلافاتي که با عليپور رئيس کميته اخلاق به وجود آمده، گفت: من مسائل زيادي مطرح کردم و هم‌اکنون نيازي نمي‌بينيم در اين باره صحبت کنم.

وي با اشاره به مصاحبه علي پروين که از استقلال در ليگ قهرمانان آسيا حمايت کرده بود، يادآور شد: از علي پروين تشکر مي‌کنم، اميدوارم طرفداران استقلال چهارشنبه به ورزشگاه بيايند و از تيم خود حمايت کنند.

قلعه‌نويي در مورد اينکه چه اقداماتي انجام مي‌دهد تا اتفاقات سال گذشته در بازي مقابل الهلال تکرار نشود، گفت: بازي با الهلال جاي خود داشت، ايران و ايراني هميشه سرفرازند، ايراني‌ها هميشه معرفت خود را نشان داده‌اند و در بازي چهارشنبه هم ما بايد مهمان‌نواز باشيم.

سرمربي استقلال درباره حضور صالحي اميري به عنوان سرپرست ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: هم‌اکنون زود است که راجع‌ به کسي صحبت کنيم. از شش، هفت سال گذشته همواره درباره حضور ورزشي‌ها صحبت کرده‌ام و به همين خاطر هم به من مافيا مي‌گويند، اميدوارم ورزشي‌ها سر کار بيايند، افراد نظامي و صنعتي زيادي از جمله رويانيان و جعفري و غيره به ورزش آمدند و زحمت کشيدند. ما منکر اين موضوع نيستيم اما توقع داريم اهل فن به وادي وارد شوند.

قلعه‌نويي در مورد بازي با بوريرام در مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا گفت:‌ تيم خوبي داريم و انصافاً بازي آخر اين تيم که فغاني هم قضاوت مي‌کرد بازي خوبي انجام دادند و ما مي‌دانيم که فردا کار سختي مقابل اين تيم داريم.

موضوع : <-CategoryName-> | نويسنده : shayan

بازديـد : مرتـبهتاريخ : سه شنبه 29 مرداد 1392برچسب:امیر قلعه نویی,استقلال,اسیا,, | ساعت : 13:3

روزنامه استقلال ۲۹ مرداد

روزنامه استقلال ۲۹ مرداد

موضوع : <-CategoryName-> | نويسنده : shayan

بازديـد : مرتـبهتاريخ : سه شنبه 29 مرداد 1392برچسب:استقلال,روزنامه استقلال ,جدید ترین اخبار باشگاه استقلال,خبر ورزشی,استقلال جوان,۲۹ مرداد, | ساعت : 12:52

استقلال - بوريرام؛ دوئل با ماتادورهاي شرقي

استقلال در شرايطي فردا در دور رفت مرحله يک‌چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا به مصاف بوريرام مي‌رود که استخوان بندي اين تيم تايلندي را بازيکنان اسپانيايي تشکيل داده‌اند.

 

فردا (چهارشنبه) دور رفت مرحله يک‌چهارم نهايي رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا برگزار خواهد شد و استقلال ايران در ورزشگاه آزادي به مصاف بوريرام تايلند خواهد رفت.

نماينده کشورمان در اين مسابقات نمايش خوبي ارائه کرده و در مرحله گروهي موفق شد با کسب 13 امتياز به عنوان تيم اول گروه D در جمع 16 تيم برتر آسيا قرار بگيرد.

استقلال در گروه خود با چهار پيروزي مقابل تيم‌هاي العين (در دو ديدار رفت و برگشت)، الهلال در عربستان و الريان در آزادي و کسب يک تساوي در قطر و يک شکست مقابل الهلال به مرحله بعد صعود کرد.

به گزارش فارس، شاگردان قلعه‌نويي در مرحله يک‌‌هشتم نهايي به ديدار الشباب امارات رفتند و با پيروزي چهار بر دو در خانه حريف و تساوي بدون گل در آزادي در جمع هشت تيم برتر آسيا قرار گرفتند تا در اين مرحله حريف بوريرام تايلند شوند.

*بوريرام با خوش‌شانسي جواز صعود گرفت

نماينده تايلند در مرحله گروهي تنها موفق شد يک پيروزي مقابل جيانگسو چين بدست آورد و در چهار ديدار به تساوي رسيد و در يک ديدار متحمل شکست شد.

اين تيم در نهايت با کسب هفت امتياز و تنها به دليل تفاضل گل، بالاتر از نماينده چين قرار گرفت و به مرحله يک‌هشتم نهايي صعود کرد.

بوريرام که تنها تيمي بود که با يک برد به مرحله يک‌هشتم رسيده بود در اين مرحله حريف بنيادکار ازبکستان تيم صدرنشين گروه G شد.

اين تيم در دور رفت در تايلند با نتيجه دو بر يک پيروز شد و در تاشکند به سختي موفق شد تساوي ارزشمندي را کسب کند تا در ميان تعجب اکثر کارشناسان به جمع هشت تيم برتر آسيا راه يابد.

* تايلند؛ مقصد عجيب و غريب فوتباليست‌هاي اسپانيايي

در اين تيم تايلندي هقت بازيکن اسپانيايي حضور دارند که برخي از آن‌ها بيشترين تاثير را در موفقيت اين تيم داشته‌اند.

خطرناک‌ترين بازيکن اين تيم کارملو گونزالس هافبک 30 ساله و اسپانيايي سابق اسپورتينگ خيخون است که موفق شده براي بوريرام در ليگ تايلند 16 بار دروازه حريفان را باز کند و در تمام رده‌هاي پايه تيم‌ملي اسپانيا بازي کرده است. اُسمار باربرا مدافع تنومند و قدرتمند بوريرام ديگر اسپانيايي اين تيم است که از قدرت سرزني خوبي برخوردار است و مي‌تواند در ضربات آزاد به کمک تيم خود بيايد.

خاوير پاتينيو مهاجم 25 ساله و دورگه اسپانيايي - فيليپيني بوريرام است که بعد از گونزالس، برترين گلزن اين تيم محسوب مي‌شود.

خسوس بروکال، ارنستو پومپا، برونو هررو و مانوئل ردوندو ديگر بازيکنان اسپانيايي بوريرام محسوب مي‌شوند.

حضور اين بازيکنان اروپايي در جنوب‌شرق آسيا باعث شده که رسانه‌هاي اسپانيايي از تايلند به عنوان مقصد عجيب و غريب فوتباليست‌هاي کشورشان ياد کنند.

* شاگردان امير مي‌توانند کار را در آزادي تمام کنند

اگرچه حريف استقلال در ليگ تايلند هيچ باختي را متحمل نشده و در صدر جدول قرار دارد و موفق شده با سرمايه‌گذاري‌هايي که انجام داده در ليگ قهرمانان خود را به عنوان يک پديده مطرح کند، اما در مقابل استقلالي‌ها مي‌توانند با پتانسيل و تجربه بالاي خود با يک بازي حساب‌شده و بسته نگاه داشتن دروازه‌شان کار ماتادورهاي تايلندي را در آزادي تمام کنند.

اين ديدار فردا ساعت 20:15 در ورزشگاه آزادي برگزار خواهد شد.

موضوع : <-CategoryName-> | نويسنده : shayan

بازديـد : مرتـبهتاريخ : سه شنبه 29 مرداد 1392برچسب:استقلال,بوريرام,لیگ قهرمانان آسیا,ورزشگاه ازادی,استقلال میزبان تیم تایلندی,ایا استقلال می تواند قهرمان اسیا شود,, | ساعت : 12:45

برهاني:بازي سختي با بوريرام در پيش داريم

مهاجم تيم استقلال گفت:بوريرام،فوتبال را سرعتي بازي مي کند و به نظرم بازي سختي با اين تيم در پيش داريم.

آرش برهاني پس از پايان تمرين روز دوشنبه آبي پوشان عنوان کرد:بوريرام تيم خوبي است و بازي راحتي در پيش نداريم.فيلم اين بازي اين تيم را ديده ام.

به گزارش اوج نيوز، وي افزود:بوريرام،فوتبال را سرعتي بازي مي کند و به نظرم بازي سختي با اين تيم در پيش داريم.اميدوارم با حمايت هواداران اين تيم را شکست دهيم و در تهران کار را تمام کنيم.

موضوع : <-CategoryName-> | نويسنده : shayan

بازديـد : مرتـبهتاريخ : دو شنبه 28 مرداد 1392برچسب:, | ساعت : 21:5

گزارش تمرين استقلال

تيم فوتبال استقلال عصر روز دوشنبه در کمپ زنده ياد ناصر حجازي تمرين کرد.

 

آبي پوشان از ساعت 18:30 در حضور 600 هوادار تمرينات خود را براي رويارويي با بوريرام پيگيري کردند.

به گزارش اوج نيوز، اين تمرين،با صحبت هاي امير قلعه نوعي آغاز شد.

در اين تمرين،گوران لاوره پس از چند روز غيبت در تمرين حضور يافت.

اين در حالي است که احمد جمشيديان همچنان به دليل مصدوميت غايب است.

هوادار معلولي که روز يکشنبه در تمرين استقلال حضور يافته بود،امروز هم در کمپ حاضر شد.

در اواسط تمرين،ميرشاد ماجدي و حامد افضلي،مدير رسانه اي استقلال در ليگ قهرمانان آسيا دقايقي با نماينده بوريرام صحبت کردند.

سانتر از جناحين،آقاوسط،پاسکاري دو به دو و فوتبال درون تيمي در قالب دو تيم سفيد و آبي بخش هاي تمرين دوشنبه استقلال بود.

در فوتبال درون تيمي،قلعه نوعي با صداي بلند به آبي پوشان تذکر مي داد.

در 15 دقيقه پاياني تمرين،هواداران از محل کمپ بيرون رفتند اما خبرنگاران تا انتها ماندند.

پسر جواد زرينچه باز هم مثل روز گذشته در تمرين امروز آبي‌پوشان حضور داشت.

موضوع : <-CategoryName-> | نويسنده : shayan

بازديـد : مرتـبهتاريخ : دو شنبه 28 مرداد 1392برچسب:, | ساعت : 20:29

روزنامه استقلال

موضوع : <-CategoryName-> | نويسنده : shayan

بازديـد : مرتـبهتاريخ : دو شنبه 28 مرداد 1392برچسب:استقلال,روزنامه استقلال ,جدید ترین اخبار باشگاه استقلال,خبر ورزشی,استقلال جوان,۲۷ مرداد, | ساعت : 14:17

استقلال و پرسپوليس تا فينال به يکديگر نمي‌رسند

مراسم قرعه‌کشي جام حذفي برگزار شد

دو تيم استقلال و پرسپوليس تا فينال جام حذفي به يکديگر برخورد نمي‌کنند.

مراسم قرعه‌کشي جام حذفي برگزار شد که طبق برنامه، تيم‌هاي ليگ برتري پس از اينکه تيم‌هاي ليگ دسته اول و دسته دوم دو بازي با يکديگر انجام دادند وارد مسابقات خواهند شد. يعني برنده آلومينيوم هرمزگان که با يکي از قهرمان‌‌هاي استاني بازي مي‌کند با برنده استقلال ساري و کاسپين قزوين بازي خواهد کرد و برنده آنها با تيم تيم استقلال تهران روبرو خواهد شد.
 

موضوع : <-CategoryName-> | نويسنده : shayan

بازديـد : مرتـبهتاريخ : دو شنبه 28 مرداد 1392برچسب:جام حذفی,استقلال,, | ساعت : 14:2 ادامه »»

تيموريان از فردا در تمرينات استقلال

آندرانيک تيموريان از فردا در تمرينات تيم استقلال شرکت خواهد کرد.

 

آندرانيک تيموريان که اين روزها به دليل مصدوميت در تمرينات استقلال شرکت نمي کند از فردا در تمرينات قبل از بازي با بوريرام شرکت خواهد کرد.

به گزارش فارس،اين بازيکن که روزي دو جلسه فيزيوتراپي مي کند پس از صحبتي که با کادر فني آبي پوشان داشت در تمرينات تيمش شرکت خواهد کرد. البته تيموريان هنوز مطالبات خود از باشگاه استقلال را دريافت نکرده و طي چند روز اخير شايعات زيادي پيرامون عدم حضورش در تمرينات مطرح شده است.

موضوع : <-CategoryName-> | نويسنده : shayan

بازديـد : مرتـبهتاريخ : شنبه 26 مرداد 1392برچسب:, | ساعت : 20:12

گزارش روزنامه‌ تايلندي از استقلال

مدير ورزشي بوريرام با اعلام اين که استقلال مدعي اصلي قهرماني در آسيا است مي‌گويد هواداران اين تيم فشار زيادي در بازي رفت روي آنها تحميل خواهند کرد.

 

استقلال و بوريرام تايلند 30 مرداد ماه در دور رفت مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا به مصاف هم مي‌روند.

روزنامه‌ تايلندي "تايي پست" درباره بازي بوريرام با استقلال نوشت: تيم شايسته تايلندي تيمي است که بازي رواني انجام مي‌دهد. اين تيم در مرحله يک چهارم نهايي به ديدار استقلال ايران مي‌رود که يکي از شانس‌هاي قهرماني در ليگ قهرمانان آسيا است.

به نوشته اين روزنامه‌ اصلي‌ترين رقيب تيم تايلندي، هواداران پرشور ايراني هستند که فشار زيادي روي حريفان تحميل خواهند کرد. استقلال تيمي قوي در خانه است که گل زدن به آنها کار سختي است. اما برگ برنده تيم تايلند سخت کوشي و اعتماد به نفس آنهاست. اگر بوريرام بتواند در خانه نتيجه‌ خوبي برابر استقلال کسب کند فرصت اين را دارد تا در بازي برگشت در خانه و نزد هواداران خودي نتيجه‌ خوبي برابر استقلال کسب کند. نکته نگران کننده براي تيم تايلندي خستگي آنهاست. بوريرام ليگ فشرده اي را در تايلند در حال به اتمام رساندن است. آنها هفته‌ گذشته بازي سختي داشتند و ممکن است اين سختي در بازي با استقلال خود را نشان دهد.

مدير تيم بوريرام در گفت‌وگو با اين روزنامه‌ ، درباره بازي با استقلال گفت: بازي بسيار سختي برابر استقلال داريم، زيرا آنها يکي از مدعيان اصلي قهرماني هستند. بازي اول براي ما بسيار مهم است که دروازه‌ خود را بسته نگه داريم. براي رسيدن به هدفمان بايد نمايش بسيار خوبي ارائه دهيم و از فرصت پيش آمده که بازي برگشت در خانه برگزار مي‌شود استفاده کنيم. تيم ما کاملا آماده اين بازي است . تيم ما در خانه عملکرد خوبي دارد و ما شانس صعود به مرحله بعد را داريم.

اين روزنامه همچنين بخش‌هايي از صحبت‌هاي امير قلعه‌نويي را هم پوشش داده است،‌جايي که سرمربي آبي‌پوشان ايراني گفته: بازي با بوريرام به هيچ وجه بازي ساده‌اي نيست چرا که فوتبال تايلند در چند سال گذشته پيشرفت زيادي داشته است. بوريرام تيم خطرناکي است و رسيدن به جمع هشت تيم برتر اين مسابقات کار آساني نيست که بوريرام انجام داده. ما بازي‌هاي بوريرام را تحليل ‌کرده‌ايم و هدفمان پيروزي در اولين ديدار برابر آنهاست. مي‌خواهيم در بازي رفت از امتياز ميزباني به خوبي استفاده کنيم.

** برنامه بازي‌هاي رفت ليگ قهرمانان آسيا

چهارشنبه 30 مرداد

* کاشيوا ريسول ژاپن– الشباب عربستان

* گوانگ‌ژو چين – لخويا قطر

* استقلال ايران – بوريرام تايلند

* الاهلي عربستان– اف سي سئول کره‌جنوبي

موضوع : <-CategoryName-> | نويسنده : shayan

بازديـد : مرتـبهتاريخ : شنبه 26 مرداد 1392برچسب:, | ساعت : 19:53

استقلال خواستار تغيير زمان بازي با راه‌آهن




باشگاه استقلال در نامه‌اي به سازمان ليگ تغيير زمان ديدار هفته ششم مقابل راه‌آهن را خواستار شد.




به نقل از سايت باشگاه استقلال، باشگاه استقلال در نامه‌اي به سازمان ليگ خواستار اين شد تا بازي هفته ششم اين تيم مقابل راه‌آهن يک روز به تعويق بيفتد تا اين بازي در روز 4 شهريور انجام گيرد. استقلال بايد روز 30مرداد در ليگ قهرمانان آسيا به مصاف بوريرام تايلند برود.




 

موضوع : <-CategoryName-> | نويسنده : shayan

بازديـد : مرتـبهتاريخ : شنبه 26 مرداد 1392برچسب:, | ساعت : 19:50

روزنامه استقلال ۲۶مرداد

موضوع : <-CategoryName-> | نويسنده : shayan

بازديـد : مرتـبهتاريخ : شنبه 26 مرداد 1392برچسب:, | ساعت : 12:55

فرهاد مجیدی

7777777777777777777777777777777777777777777777777

 

موضوع : <-CategoryName-> | نويسنده : shayan

بازديـد : مرتـبهتاريخ : پنج شنبه 24 مرداد 1392برچسب:, | ساعت : 22:5

اهداي پيراهن‌ مجيدي و حيدري به دو جانباز

کاپيتان استقلال و خسرو حيدري پيراهن‌هاي خود را به دو جانباز اهدا کردند.





  خسرو حيدري و فرهاد مجيدي در پايان مسابقه پيراهن‌هاي خود را به دو جانباز تقديم کردند. استقلال امشب دو بر يک برابر داماش گيلان پيروز شد و به صدر جدول رسيد.

 


 

موضوع : <-CategoryName-> | نويسنده : shayan

بازديـد : مرتـبهتاريخ : پنج شنبه 24 مرداد 1392برچسب:, | ساعت : 21:48

استقلال در شهر باران صدرنشين شد

 

تيم فوتبال استقلال با پيروزي مقابل داماش گيلان صدرنشين ليگ برتر شد.

 

 اولين ديدار هفته پنجم ليگ برتر از ساعت 19 و 20 دقيقه در ورزشگاه عضدي رشت و در حضور 7 هزار و  610 نفر ( طبق اعلام بلندگوي ورزشگاه)بين دو تيم داماش و استقلال برگزار شد که بازي با نتيجه دو بر يک به سود استقلال به پايان رسيد.

به گزارش فارس، آبي‌پوشان بازي را تهاجمي آغاز کردند و در هفت دقيقه اول بازي صاحب چهار کرنر شدند اما اين کرنرها حاصلي براي استقلال نداشت.

امين متوسل در دقيقه 17 روي پاس عمقي هادي محمدي در پشت مدافعان استقلال صاحب توپ شد و در موقعيت تک به تک با مهدي رحمتي با يک ضربه آرام گل اول بازي را به ثمر رساند.

بعد از اين گل استقلال دوباره بازي را در دست گرفت و حملات زيادي انجام داد.

در دقيقه25 نکونام با ضربه سر توپ را به سياوش اکبرپور در محوطه جريمه داماش رساند و اکبرپور با يک ضربه فني دروازه داماش را باز کرد و بازي مساوي شد. در دقيقه 67 فرهاد مجيدي از عمق دفاع داماش فرار کرد و با يک ضربه ديدني گل دوم آبي‌پوشان را به ثمر رساند.

در دقيقه 37 مهدي رحمتي ضربه مهدوي را در موقعيت تک به تک مهار کرد.

در دقيقه 40 ضربه سر نيکبخت واحدي به تيرک دروازه داماش خورد.

بازي دو تيم از سرعت قابل قبولي برخوردار بود و هر دوتيم تهاجمي بازي کردند.

احمد صالحي داور مسابقه به ابوذر رحيمي و مهدوي از داماش کارت زرد نشان داد.

داماش گيلان پيش از اين ديدار هيچ بردي نداشته است و با سه امتياز در رده سيزدهم بود و استقلال هم با اين برد يازده امتيازي شد ( با احتساب کسر يک امتياز کميته انضباطي از آبي‌پوشان) و آبي‌پوشان به صدر جدول صعود کردند. داماش به اين ترتيب در حسرت برد باقي‌ ماند.

هواداران داماش در اواخر بازي به شدت عليه داوري شعار دادند. آنها معتقد بودند که داور دو پنالتي براي داماش نگرفته است.

داماش فصل گذشته در هر دو ديدار رفت و برگشت استقلال را شکست داده بود که استقلال امشب انتقام آن دو شکست را هم از داماش گرفت.

ترکيب استقلال:

سيدمهدي رحمتي، خسرو حيدري، اميرحسين صادقي، حنيف عمران‌زاده، پژمان منتظري، جواد نکونام، پژمان نوري، عليرضا نيکبخت واحدي( از دقيقه 53 فردين عابديني)، محمدمهدي نظري( از دقيقه 46 فرهاد مجيدي)، سياوش اکبرپور( 90+ 4 مهران قاسمي) و محمد قاضي.

سرمربي: امير قلعه‌نويي

ترکيب داماش گيلان:

حبيب دهقاني، عليرضا نظيف‌کار، محمد مختاري،‌هادي محمدي، ابوذر رحيمي، محمدرضا مهدوي، ‌رضا کاردوست( از دقيقه 78 افشين چاووشي)، ابوالفضل حاجي‌زاده، امين متوسل‌زاده، مسعود حسن‌زاده(
از دقيقه 79 کبه) و مصطفي حاجتي( از دقيقه 69 روح الله‌ سيف‌الهي)

سرمربي: افشين ناظمي

موضوع : <-CategoryName-> | نويسنده : shayan

بازديـد : مرتـبهتاريخ : پنج شنبه 24 مرداد 1392برچسب:, | ساعت : 21:36

زمان ديدار استقلال و بوريرام تغيير کرد

                               با اعلام کنفدراسيون فوتبال آسيا زمان ديدار تيم‌هاي استقلال تغيير کرد.


 

به نقل از سايت باشگاه استقلال، با اعلام کنفدراسيون فوتبال آسيا زمان ديدار تيم‌هاي استقلال تغيير کرد.

بر اين اساس تيم‌هاي فوتبال استقلال ايران و بوريرام تايلند روز 30 مرداد از ساعت 20:15 در ورزشگاه آزادي به مصاف هم مي‌روند.

استقلال بدون محروم مقابل بوريرام

تيم‌هاي استقلال و بوريرام تايلند روز چهارشنبه هفته آينده در تهران به مصاف هم مي روند. با استعلام باشگاه استقلال از کنفدراسيون فوتبال آسيا، استقلال براي اين بازي محرومي نخواهد داشت.

 

موضوع : <-CategoryName-> | نويسنده : shayan

بازديـد : مرتـبهتاريخ : پنج شنبه 24 مرداد 1392برچسب:, | ساعت : 21:33

حاشيه ديدار داماش و استقلال4

سرمربي تيم استقلال به مهاجم اين تيم به دليل خطا روي بازيکن حريف پشت محوطه حريف اعتراض کرد.


 


 

در دقيقه 55 مسابقه امير قلعه‌نويي به خاطر خطايي که روي مهاجم داماش پشت محوطه جريمه اعتراض کرد.

* سياوش اکبرپور که گل مساوي استقلال را به ثمر رساند بعد از گلزني به سمت آرش برهاني رفت و او را در آغوش گرفت.

* نور ورزشگاه عضدي کم است و تماشاگران حتي موبايل‌هاي خود را روشن در دست نگه داشتند که صحنه جالبي را رقم زدند.

* امير عابديني مديرعامل داماش در ورودي کنار زمين نشسته و نظاره‌گر بازي نيست.

* فرهاد مجيدي در نيمه دوم به ميدان آمد و بازوبند کاپيتاني را بر بازو بست در نيمه اول مهدي رحمتي کاپيتان بود.

* بين دو نيمه قلعه‌نويي و بهروان همديگر را ديدند که برخورد گرمي با همديگر داشتند.

* ديدار دو تيم تا دقيقه 61 با نتيجه مساوي يک بر يک در جريان است.


 

موضوع : <-CategoryName-> | نويسنده : shayan

بازديـد : مرتـبهتاريخ : پنج شنبه 24 مرداد 1392برچسب:, | ساعت : 21:29

حريف استقلال در خطر از دست‌دادن صدر جدول

حريف استقلال در ليگ قهرمانان آسيا در هفته بيست و چهارم ليگ برتر تايلند متوقف شد.

 


 


 

در هفته بيست و چهام ليگ برتر فوتبال تايلند، بوريرام يونايتد در خانه سونگ‌خلا يونايتد به ميدان رفت و اين ديدار با تساوي يک بر يک خاتمه يافت.

به گزارش فارس، اين دومين تساوي متوالي حريف استقلال در ليگ تايلند به شمار مي‌رود و اين تيم ابتداي اين هفته هم در ديدار با نزديک‌ترين تعقيب‌کننده‌اش به تساوي يک بر يک رسيده بود.

بوريرام با اين تساوي 49 امتيازي شد و در خطر از دست دادن صدر جدول قرار گرفت.

حريف استقلال ايران تاکنون 21 بازي انجام داده که 14 برد، 7 تساوي و بدون باخت حاصل عملکرد اين تيم است.

پس از بوريرام، موانگ تونگ يونايتد با 48 امتياز دوم است. اين تيم موفق شد در ديدار با راتچابوري با نتيجه سه بر دو پيروز شود.

چونبوري هم با 41 امتياز سوم است.

استقلال ايران در ديدار رفت پيکارهاي مرحله يک‌چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا چهارشنبه 30 مردادماه ساعت 20 در ورزشگاه آزادي از بوريرام پذيرايي خواهد کرد.

ديدار برگشت دو تيم چهارشنبه 27 شهريورماه ساعت 15:30 به وقت ايران در تايلند برگزار مي‌شود.

برنده اين ديدار با تيم پيروز نبرد الاهلي عربستان و سئول کره‌جنوبي روبرو خواهد شد.


 

موضوع : <-CategoryName-> | نويسنده : shayan

بازديـد : مرتـبهتاريخ : پنج شنبه 24 مرداد 1392برچسب:, | ساعت : 18:34

کوپر:استقلال تيمي قدرتمند با تجربه بسيار است

سرمربي انگليسي تيم بوريرام‌يونايتد تايلند گفت: استقلال تيمي ارزشمند با تجربه و قدرت فراوان است که در مرحله گذشته ليگ قهرمانان آسيا به خوبي نشان داد چه قدرتي دارد.

 

در فصلي که پشت سر گذاشته شد، بوريرام يونايتد، اين تيم تايلندي با هدايت «اسکات کوپر» دوران خوشي را در «تاي‌ليگ» پشت سرگذاشت. وي پس از حضورش در اين تيم، موفق شد تحولات اساسي را نزد تيم آسيايي ايجاد کرده تا جايي که در مرحله گذشته ليگ قهرمانان آسيا، با کسب پيروزي 2 بر يک مقابل بنيادکار ازبکستان، نتيجه‌اي شگفت‌انگيز رقم زند.

به گزارش فارس،مسئول فني اين تيم به همين خاطر مي‌گويد: آن نتيجه دستاوردي عظيم نه فقط براي باشگاه بلکه حتي براي فوتبال تايلند بود.چه خوب است که در آينده به خاطر اين پيروزي‌ها، تيم‌هاي باشگاهي ديگر کشور تايلند را در مراحل گروهي جام برمبناي ساختار قانوني و منطقي ببينيم.

بازيکن اسبق تيم لسترسيتي انگليس افزود: يادمان نرفته که قبل از رويارويي با بنيادکار چه چيزها که در مورد ما ننوشتند. مي‌دانستيم بنيادکار تيمي قدرتمند است که البته واجب است به آن احترام گذاشته شود. اما از رويارويي با آنها دچار هراس نشديم و واقعا خوشحال بوديم که که با آنها خوب روبه‌رو شويم و تحت فشار بگذاريم.

او ادامه داد:‌ براي اين منظور خوب خود را آماده کرديم و به گمانم از استراتژي خود خوب استفاده کرديم. مشخص شد قابليت توانايي و رقابت داريم. ضمن آنکه مي‌توانيم از جنبه سازماندهي و يکپارچگي که امتيازات‌مان بودند، پيش بيفتيم.

وي که تيمش چهارشنبه هفته آينده ديدار رفت خود را در مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان در ورزشگاه آزادي مقابل استقلال تهران، قهرمان فصل گذشته ليگ برتر ايران انجام خواهد داد،‌در مورد رويارويي با شاگردان امير قلعه‌نويي اظهار داشت: استقلال تيمي قدرتمند با تجربه بسيار است. آنها باشگاهي شاخص هستند که از حمايت فوق‌العاده هواداران‌شان لذت و بهره‌ مي‌برند. گمان مي‌کنم هر دو سوي اين ميدان، قدرتمندانه عمل خواهند کرد و بسيار تاکتيکي خواهند بود. زيرا هر دو تيم سازمان‌يافته هستند و از حمايت گسترده خيل عظيم هواداران‌شان بهره مي‌گيرند. استقلال در مرحله گروهي به وضوح قابليت‌هاي‌اش را نشان داد و عملکردش در جمع 16 تيم بسيار چشمگير بود.

وي ادامه داد: از نظر خيلي از مربيان اين که شما در خانه يا نزد حريف بازي کنيد، بسيار اهميت دارد. با اين حال گمان مي‌کنم بيشتر آنها ترجيح مي‌دهند در بازي برگشت در خانه حضور يابند. ما اکنون در جمع 8 تيم برتر هستيم که بازي برگشت را در خانه انجام مي دهيم. بنابر اين بايد با آمادگي کامل چه براي بازي اول و چه بازي دوم باشيم. ضمن آنکه به دقت روي پلان تاکتيکي کار کنيم.

او در مورد ليگ تايلند نيز عنوان کرد: از نظر ما ليگ تايلند در اولويت است. تيم همواره در مسابقات جام حذفي و ليگ تايلند حضور دارد که البته مي‌خواهد تا جايي که امکان دارد، در همه حال برنده باشد.

او ادامه داد: البته در مسابقات ليگ قهرمانان، پيش‌بيني نمي‌کرديم تا به اينجا صعود کنيم. اکنون چيزي براي از دست دادن نداريم که همين نکته مي‌تواند به ما واقعا کمک کند.

 


 

موضوع : <-CategoryName-> | نويسنده : shayan

بازديـد : مرتـبهتاريخ : پنج شنبه 24 مرداد 1392برچسب:, | ساعت : 18:30

حاشيه ديدار داماش و استقلال

 

در حالي که يک ساعت و 15 دقيقه به آغاز بازي مانده است حدود 8 هزار تماشاگر در ورزشگاه عضدي رشت حضور دارد.

 در حالي که ديدار داماش و استقلال قرار است ساعت 19 و 15 دقيقه آغاز شود اکنون حدود 8 هزار تماشاگر در ورزشگاه عضدي نشسته‌اند که فقط 2500 نفر از اين تماشاگران هوادار استقلال هستند و بقيه حامي داماش گيلان هستند.

* ساعت 14 درهاي ورزشگاه باز شد و ورزشگاه عضدي 10 هزار و 800 صندلي دارد که گفته مي‌شود حدود 12 هزار نفر مي‌توانند در آن حضور داشته باشند.

* هواداران داماش با پرچم‌هاي آبي و قرمز که شبيه بارسلوناست در ورزشگاه حاضرند و گرماي شديد هوا نيز باعث تعجب مردم رشت شده است.

* مسعود مرادي ناظر داوري به همراه احمد صالحي از ورزشگاه بازديد کردند.

* اسماعيل حسن‌زاده رئيس کميته انضباطي نيز در ورزشگاه حضور دارد.

* بنري از محمدرضا مهدوي در ورزشگاه نصب شده تا به اين ترتيب به کاپيتان داماش گيلان روحيه داده شود.

* هواداران داماش تيم خود را با شعار داماش «رفته برگشت» تشويق مي‌کنند که اشاره به دو برد متوالي اين تيم در فصل گذشته مقابل استقلال است ديدار دو تيم ساعت 19 و 15 دقيقه آغاز مي‌شود.

موضوع : <-CategoryName-> | نويسنده : shayan

بازديـد : مرتـبهتاريخ : پنج شنبه 24 مرداد 1392برچسب:, | ساعت : 18:26

 

موضوع : <-CategoryName-> | نويسنده : shayan

بازديـد : مرتـبهتاريخ : چهار شنبه 23 مرداد 1392برچسب:, | ساعت : 18:59

پخش زنده

پنج‌شنبه 24/05/1392 ساعت : 19:30
هفته 5 جام خليج فارس : داماش گيلان - استقلال
زنده از شبکه سه

موضوع : <-CategoryName-> | نويسنده : shayan

بازديـد : مرتـبهتاريخ : چهار شنبه 23 مرداد 1392برچسب:, | ساعت : 15:6

برتري محسوس پسران آبي در هفته‌هاي پنجم/ استقلال 10 - داماش 4


استقلالي‌ها در 12 دوره تاريخ ليگ برتر و در هفته‌هاي پنجم اين رقابت‌ها صاحب 6 پيروزي، دو شکست و 4 تساوي شده است تا برتري نسبي آبي‌ها در هفته‌هاي پنجم ادوار ليگ برتر نسبت به سار حريفان محسوس‌تر باشد.

به گزارش فارس ، استقلالي‌ها هفته‌هاي پنجم دوره‌هاي اول، دوم، چهارم، پنجم، دهم و يازدهم را با پيروزي پشت سر گذاشته و در هفته‌هاي پنجم ادوار سوم و هفتم به ترتيب مقابل ذوب‌اهن سايپا شکست را پذيرا شده است.

نکته قابل توجه اينکه دو تيم استقلال و داماش در فصل اول هم در هفته پنجم در تهران به مصاف يکديگر رفتند که اين ديدار با برتري 3 بر 2 استقلالي‌ها همراه شد.

به گزارش فارس، همچنين در 14 ديدار رو در رو در کارنامه بازي‌هاي استقلال و داماش در تاريخ ادوار ليگ برتر 10 برد براي آبي‌پوشان تهراني، 4 برد براي رشتي‌ها به ثبت رسيده و جالب اينکه از تساوي در ديدارهاي اين دو تيم خبري نيست.

در اين ميان سهم آبي‌پوشان از 36 گلي که در ديدارهاي رو در روي استقلال – داماش به ثمر رسيده 21 گل و سهم داماشي‌ها هم 15 گل است تا به اين ترتيب علاقمندان به فوتبال فردا در انتظار به ثمر رسيدن گل شماره 37 در اين ديدار باشند.

داماش گيلان در فصل‌هاي دوم، پنجم، ششم، نهم و دهم در ليگ برتر غايب بوده است تا به اين ترتيب از تاريخچه ديدارهاي استقلال و داماش در اين 5 فصل اول خبري نباشد. البته داماش در تاريخ ليگ با اسامي استقلال رشت و پگاه گيلان نيز حاضر بوده است.

موضوع : <-CategoryName-> | نويسنده : shayan

بازديـد : مرتـبهتاريخ : چهار شنبه 23 مرداد 1392برچسب:داماش,استقلال,نکات بازی استقلال و داماش گیلان,, | ساعت : 14:48

روزنامه استقلال ۲۳ مرداد

موضوع : <-CategoryName-> | نويسنده : shayan

بازديـد : مرتـبهتاريخ : چهار شنبه 23 مرداد 1392برچسب:استقلال,روزنامه استقلال ,جدید ترین اخبار باشگاه استقلال,خبر ورزشی,استقلال جوان,۲۳ مرداد, | ساعت : 11:23

هفته 5 جام خليج فارس

پنج‌شنبه 24 مرداد


داماش - استقلال                     ساعت:۱۹:۳۰


جمعه ۲۵ مرداد


پرسپوليس-ملوان                     ساعت:۱۹:۳۰


فجر سپاسي - سپاهان                  //  ۱۹:۳۰


تراکتورسازي - مس                         // ۱۹:۴۵ 


ذوب آهن - سایپا                            // ۱۹:۴۵


صباي قم - گسترش فولاد                 // ۱۹:۴۵


راه‌آهن سورينت - فولاد                     // ۱۹:۴۵


استقلال خوزستان - نفت تهران          // ۲۰:۳۰


                                         

موضوع : <-CategoryName-> | نويسنده : shayan

بازديـد : مرتـبهتاريخ : سه شنبه 22 مرداد 1392برچسب:هفته ۴,لیگ برتر,استقلال,, | ساعت : 10:49

نتیجه نظر سنجی برنامه نود

موضوع : <-CategoryName-> | نويسنده : shayan

بازديـد : مرتـبهتاريخ : سه شنبه 22 مرداد 1392برچسب:برنامه نود,نتیجه نظرسنجی, | ساعت : 10:43

نکات بازي تيم هاي استقلال و صباي قم

 

موضوع : <-CategoryName-> | نويسنده : shayan

بازديـد : مرتـبهتاريخ : سه شنبه 22 مرداد 1392برچسب:نکات بازی استقلال ,صبای قم,رحمتی,کلین شیت,نود, | ساعت : 10:38

روزنامه استقلال(۲۲.۵.۹۲)

 

موضوع : <-CategoryName-> | نويسنده : shayan

بازديـد : مرتـبهتاريخ : سه شنبه 22 مرداد 1392برچسب:استقلال,روزنامه,۲۲,۵,۹۲,خبر,جدیدترین خبر از استقلال, | ساعت : 10:32

مسعود شجاعي به جيرونا پيوست

خبرگزاري رسمي اسپانيا از انتقال مسعود شجاعي به تيم جيرونا خبر داد.

در حالي که گفته مي‌شد مسعود شجاعي قرار است به آلاوس منتقل شود، خبرگزاري رسمي اسپانيا از انتقال مسعود شجاعي به تيم جيرونا خبر داد.

به گزارش ايسنا ، خبرگزاري رسمي اسپانيا در بخش مربوط به خروجي‌هاي باشگاه اوساسونا نوشت: مسعود شجاعي با قراردادي آزاد به جيرونا پيوست.

جيرونا در دسته دوم اسپانيا است و فصل گذشته در رده چهارم قرار گرفت.

 

موضوع : <-CategoryName-> | نويسنده : shayan

بازديـد : مرتـبهتاريخ : دو شنبه 21 مرداد 1392برچسب:, | ساعت : 16:34

ترين‌هاي هفته چهارم ليگ برتر

تراکتورسازي با برتري مقابل سپاهان به عنوان بهترين تيم هفته انتخاب شد.

هفته چهارم رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال شب گذشته با برگزاري 6 ديدار به پايان رسيد که در حساس‌ترين ديدارها پرسپوليس در کرج از سايپا شکست خورد و تراکتورسازي هم در اصفهان مقابل سپاهان به برتري رسيد.

به گزارش فارس، در زير نگاهي مي‌اندازيم به نتايج، ترين‌ها و اتفاقات رقم خورده در هفته چهارم رقابت‌هاي ليگ برتر:

استقلال يک - صبا صفر

گل: محمد قاضي (31)

فولاد خوزستان 3 – داماش گيلان يک

گل‌ها: لوسيانو پريرا (26 و 46)، بختيار رحماني (53) براي فولاد - مسعود حسن‌زاده (47) براي داماش

سايپا يک – پرسپوليس صفر

گل: روزبه شاه‌عليدوست (30)

نفت تهران 2 - سورينت تهران يک

گل‌ها: رضا نوروزي (52 - پنالتي) و محمدامين حاج‌محمدي (88) براي نفت - بهادر عبدي (49) براي سورينت

سپاهان اصفهان صفر - تراکتورسازي تبريز يک

گل: علي کريمي (70 - پنالتي)

گسترش فولاد تبريز 2 – فجرسپاسي شيراز صفر

گل‌ها: مهرداد بايرامي (65) و سامان نريمان‌جهان (91)

ملوان انزلي 2 – استقلال خوزستان يک

گل‌ها: جلال رافخايي (44) و مازيار زارع (87 - پنالتي) براي ملوان - ابراهيم صالحي (90) براي استقلال

مس کرمان صفر – ذوب‌آهن اصفهان صفر



**ترين‌هاي هفته چهارم ليگ برتر:

در هفته چهارم رقابت‌ها و در 8 مسابقه‌اي که برگزار شد 15 گل به ثمر رسيد تا در اين هفته تنها يک گل با ميانگين 2 گل در هر مسابقه فاصله داشته باشيم.

در اين هفته ديدار فولاد و داماش با 4 گل به عنوان پرگل‌ترين و مس و ذوب‌آهن که صفر - صفر به پايان رسيد به عنوان کم‌گل‌ترين ديدار به ثبت رسيدند.

**بهترين تيم‌ هفته: باز هم تراکتور

در هفته‌اي که سپري شد تيم‌هاي مدعي استقلال و فولاد به بردهاي ارزشمندي رسيدند و از سوي ديگر سايپا هم اولين شکست پرسپوليس را در هفته چهارم به اين تيم تحميل کرد، اما تراکتورسازي در ادامه روند خوبش و پس از شکست ذوب‌آهن در اصفهان در هفته سوم، در هفته چهارم هم مقابل سپاهان به برتري رسيد تا با 6 امتياز ارزشمند نصف جهان را به مقصد تبريز ترک کند.

**ناکامان هفته: پرسپوليس و سپاهان

دو تيم مدعي قهرماني که اتفاقا فصل را هم به خوبي آغاز کرده بودند شب گذشته نخستين شکست‌هاي فصل خود را پذيرا شدند.

سپاهان در خانه مقابل تراکتورسازي باخت و پرسپوليس هم در کرج مقابل سايپا تن به شکست داد تا ضمن متوقف شدن روند موفقيت شاگردان کرانچار و دايي، اين دو تيم به عنوان ناکامان هفته معرفي شوند.

**بازيکن هفته: روزبه شاه‌علي‌دوست

در هفته چهارم لوسيانو پريرا سهم بسزايي را در برد فولاد ايفا کرد و در تهران هم محمد قاضي ضمن به ثمر رساندن تک گل 3 امتيازي تيمش، بازي مؤثري را از خود ارائه داد. سيد مهدي رحمتي نيز در برد استقلال مقابل صبا بيشترين نقش را داشت، اما عنوان بازيکن هفته به روزبه شاه‌علي‌دوست تعلق مي‌گيرد که توانست شاگردان دايي را با تک گل 3 امتيازي‌اش با شکست به تهران بدرقه کند.

**سرمربي هفته: مجيد جلالي

در انتخاب مربي که در دو هفته پياپي توانست تيمش را در اصفهان به برتري برساند به عنوان بهترين مربي هفته شکي باقي نمي‌ماند تا بر همين اساس مجيد جلالي، سرمربي تراکتورسازي به عنوان سرمربي هفته انتخاب شود.

**19 کارت زرد و بدون کارت قرمز

در هفته چهارم 19 کارت از جيب داوران خارج شد و مانند هفته سوم هيچ کارت قرمزي به بازيکنان تعلق نگرفت تا در هفته چهارم شاهد بازي جنجالي خاصي نباشيم.

**تعداد تماشاگران هفته چهارم: حدود 57 هزار نفر

در هفته چهارم حدود 57 هزار نفر از نزديک 8 ديدار برگزار شده را از نزديک تماشا کردند.

در اين هفته ديدار تيم‌هاي استقلال و صبا به عنوان پرتماشاگرترين و نفت و راه‌آهن هم به عنوان کم‌تماشاگرترين ديدارها معرفي مي‌شوند.

**رده‌بندي گلزنان در پايان هفته چهارم: 10 دو گله!

2 گل: محمد قاضي و فرهاد مجيدي (استقلال) - ميرمهدي قريشي و مهرداد بايرامي (گسترش فولاد) - رضا نوروزي و محمدامين حاج محمدي(نفت تهران) - علي کريمي(تراکتورسازي) - رضا عنايتي(صباي قم) - لوسيانو پريرا(فولاد) - محمد غلامي(سپاهان)

 


 

موضوع : <-CategoryName-> | نويسنده : shayan

بازديـد : مرتـبهتاريخ : دو شنبه 21 مرداد 1392برچسب:, | ساعت : 16:23

بليت فروشي دربي الکترونيکي شد

 

در جلسه امروز تاج با مديران عامل دو باشگاه استقلال و پرسپوليس مقرر شد، بليت‌ فروشي دربي هم الکترونيکي باشد.


 

مهدي تاج امروز در خصوص بليت فروشي مسابقات در ليگ برتر جلسه‌اي را با فتح‌الله‌زاده، رويانيان و مديرعامل شرکت ارائه‌کننده بليت الکترونيکي برگزار کرد.

به گزارش فارس، در اين نشست مقرر شد، که بليت فروشي دربي آينده به صورت الکترونيکي باشد و تمام تلاش مجموعه اين است که در طبقه دوم براي جايگاه تماشاگران صندلي نصب شود در غير اين صورت باز هم شرايط براي فروش بليت الکترونيکي تا آن زمان مهيا خواهد شد.

 


 

موضوع : <-CategoryName-> | نويسنده : shayan

بازديـد : مرتـبهتاريخ : دو شنبه 21 مرداد 1392برچسب:, | ساعت : 16:15

روزنامه استقلال

 

موضوع : <-CategoryName-> | نويسنده : shayan

بازديـد : مرتـبهتاريخ : دو شنبه 21 مرداد 1392برچسب:, | ساعت : 16:5

تراکتوربا 6 امتیاز اصفهان را به مقصد تبریز ترک کرد/پیروزی گسترش‌فولاد،‌ ملوان و نفت در روز توقف مس ک

در پایان هفته چهارم لیگ برتر فوتبال تراکتورسازی، گسترش فولاد،‌ ملوان و نفت تهران پیروز شدند و مس کرمان در خانه متوقف شد.
                       

 
هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران با انجام پنج مسابقه به صورت همزمان از ساعت 19 و 45 دقیقه به صورت همزمان به اتمام رسید. نتایج این بازی ها به شرح زیر است:

سپاهان صفر - تراکتورسازی یک

گل‌ها: علی کریمی 70 پنالتی

ملوان دو - استقلال خوزستان یک

گل‌ها: سید جلال رافخایی 44 و مازیار زارع 84 پنالتی ملوان و ابراهیم صالحی 90 استقلال

نفت تهران دو - راه آهن یک

گل‌ها: بهادر عبدی 49 راه آهن و رضا نوروزی 53 پنالتی و محمد امین حاج محمدی 83 نفت تهران

مس کرمان صفر - ذوب آهن صفر

گسترش فولاد دو - فجرسپاسی صفر

گل‌ها: مهرداد بایرامی 67 و سامان نریمان جهان 92

با این نتایج فولاد و استقلال با همان 9 و 8 امتیاز در رده اول و دوم ماندند و تراکتورسازی،‌ سپاهان و پرسپولیس به ترتیب با کسب 7 امتیاز در رده های سوم،‌ چهارم و پنجم قرار گرفتند.

موضوع : <-CategoryName-> | نويسنده : shayan

بازديـد : مرتـبهتاريخ : دو شنبه 21 مرداد 1392برچسب:, | ساعت : 1:3

آخرين مطالب ارسالي

اعلام غايبان قطعي دربي 77
اعلام اسامي داوران هفته هشتم ليگ برتر
برنامه‌هاي فرهنگي دربي 77
نگاهي به ديدارهاي هفته هشتم ليگ برتر
استقلال تنديس ناصر حجازي را مي‌سازد
داربي شماره 77؛ لطفا مساوي نکنيد!
ويزاي تايلند کاروان استقلال صادر شد
وزنه فني استقلال سنگين‌تر از پرسپوليس است
اشباه سايتAFC درباره باخت اسقلال دربرابر استقلال خوزستان+عکس
پيگيري نام ليگ امارات توسط اتحاديه باشگا‌‌ه‌ها
جهانبازي: دربي داور خراب کن است
مظلومي: مجيدي برگ برنده استقلال است
شرايط خريد بليت اينترنتي دربي فراهم شد
اميري: AFC حتما از استقلال توضيح مي‌خواهد
روزنامه استقلال 06 شهريور 1392
تحت هر شرايطي مجيدي را به دربي مي‌رسانيم
اگر داربي برنده داشته باشد، نامش استقلال است
بليت‌فروشي طبقه اول در دربي الکترونيکي است
هر آنچه در برنامه نود گذشت

درباره ما


به وبلاگ من خوش آمدیداین وبلاگ مخصوص طرفداران استقلال است لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای ما بفرستید خوش حال می شویم با ما تبادل لینک داشته باشید برای گذاشتن تبلیغات در این وبلاگ و اطلاع از قیمت ها به ما پیام بدهید.مدیر وبلاگ شایان(ESTEGHLAL77@GMAIL.COM)

نويسندگان


لينک دوستان

طراحی حرفه ای چتروم فول امکانات ارزان
!!! CheatKadeh !!!
جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اســـتـــقـــ





قالب سبز

امکانات

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 74
بازدید کل : 34273
تعداد مطالب : 83
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1


http://pichak.net/blogcod/flag/js/esteghlal-left.js"> style="display:none"> <

code ahang

center>

">
7 استقلال http://pichak.net/blogcod/flag/js/esteghlal-left.js"> style="display:none">
border="0" ALT="Google" align="absmiddle">
onLoad and onUnload Example