تيموريان: در تايلند بهترين نتيجه را مي‌گيريم

منوي اصلی

لينکهاي سريع
موضوعات

آرشيو مطالب


لينکستان

اگر مي خواهيد با وبسايت ما تبادل لينک کنيد لينک ما را با نام " وبلاگ کانون هواداران ۲ آتیشه ی ⭐اســـتـــقـــلال⭐ " قرار دهيد و در بخش تماس با ما و يا نظرات لينک خود را قرار دهيد.
قالب سبز سفارش قالب


تبليغات


تيموريان: در تايلند بهترين نتيجه را مي‌گيريم

هافبک تيم فوتبال استقلال اعتقاد دارد در بازي برگشت بهترين نتيجه را خواهند گرفت و به مرحله نيمه نهايي راه مي‌يابند.




آندرانيک تيموريان که از سوي فدراسيون پزشکي ورزشي به دليل بازي با دست شکسته مقابل کره جنوبي مورد تقدير قرار گرفت، گفت: خيلي خوشحالم که فدراسيون پزشکي ورزشي اين برنامه را براي شخص آندرانيک تيموريان تدارک ديد و اميدوارم از کساني که در سال‌هاي گذشته نيز به عنوان ورزشکار اين اتفاق‌ها برايشان افتاده يادي شود. فکر مي‌کنم اولين بار است که اين اتفاق مي‌افتد و من نمي‌دانستم چنين تدارکي ديده‌اند و قرار است لوح تقدير و هديه‌اي به من بدهند.

به گزارش تسنيم، وي افزود: جا دارد که از دکتر خانلري، پزشک تيم ملي و دکتر شهاب، فيزيوتراپ تيم تشکر کنم زيرا زماني که در دقيقه 23 بازي مقابل کره جنوبي در ورزشگاه اولسان هيونداي دستم شکست، به من کمک کردند و با همکاري آنها با اينکه درد داشتم توانستم تا پايان بازي کنم و در بازي مفيد باشم.

هافبک تيم ملي ايران عنوان کرد: خودم خواستم به بازي ادامه بدهم و هيچ منتي هم نيست. دوست نداشتم زمين را ترک کنم، نه به خاطر اينکه چهره ماندگار شوم بلکه به اين دليل که مي‌خواستم کنار همبازي‌هايم بوده و بتوانم در راهيابي به جام جهاني 2014 برزيل سهمي داشته باشم.

تيموريان اظهار داشت: بايد از دکتر نوروزي، دکتر پورکاظمي و دکتر فرج‌زاده هم کمال تشکر را داشته باشم و همچنين از دوستاني که در اين مراسم حضور پيدا کردند و جزو بهترين پزشکان ايران بودند. ممنونم که وقتشان را به آندرانيک تيموريان دادند و براي تک تک آنها آرزو مي‌کنم که در زندگي شخصي موفق باشند.

بازيکن تيم فوتبال استقلال که در ديدار مقابل بوريرام به دليل مصدوميت غايب بود در اين باره به تسنيم گفت: دوست دارم به امير قلعه‌نويي و کادر فني‌ تبريک بگويم و همچنين به بازيکنان استقلال که اکثر آنها با مصدوميت و نداشتن تمرين کافي مقابل بوريرام بازي کردند. اميدوارم بتوانيم به عشق اين هواداران و 80 هزار نفري که به ورزشگاه آمده بودند در بازي برگشت هم به پيروزي برسيم.

تيموريان با اشاره به کيفيت تيم بوريرام گفت: بوريرام تيم خوبي است. آنها 2 بازيکنشان را به خاطر مصدوميت در اختيار نداشتند و مطمئن باشيد که استقلال در تايلند بازي آساني پيش رو نخواهد داشت. در بازي رفت هم مهم پيروزي بود که با گل کم اين اتفاق افتاد. مي‌توانستيم يک گل ديگر هم بزنيم و نتيجه را براي بازي برگشت تضمين کنيم اما به هر حال مهم پيروزي بود و مطمئن باشيد با همين برد هم روحيه بازيکنان دو چندان شده و در بازي برگشت بهترين نتيجه را مي‌گيريم تا پس از مدت‌ها بتوانيم به مرحله نيمه نهايي آسيا برسيم.

هافبک استقلال در مورد تاثير غيبتش در ديدار مقابل بوريرام خاطرنشان کرد: بازيکنان استقلال در اين بازي خوب کار کردند. من هم به خاطر مصدوميتي که در تمرين دچار آن شده بودم نتوانستم با تيم باشم. براي بررسي مصدوميتم MRI گرفتم و دکتر نوروزي، دکتر ستوده و قلعه‌نويي آن را ديدند اما نمي‌دانم از کجا مطرح شده که تيموريان به خاطر حق و حقوقش در تمرين حاضر نمي‌شود.

تيموريان افزود: چنين چيزي نيست و شايد تا به حال فقط يکبار به خاطر پول تماس گرفته باشم. اگر آندرانيک پول نگرفته خيلي از بازيکنان ديگر هم هستند که چنين وضعيتي دارند. نيامدن آندرانيک به تمرين به خاطر حق و حقوق و مسائل مالي نبود و به خاطر مصدوميت کوچکي است که در هفته‌هاي آينده بهتر مي‌‎شود. در اين چند وقت هم دکتر نوروزي و خانم محمدي در کلينيک باشگاه استقلال زحمت زيادي براي من کشيدند.

او در پاسخ به اين سوال که از چه زماني تمريناتش را آغاز مي‌کند گفت: فردا از ناحيه مصدوميتم که گرفتگي عضله پاي راستم است تست پزشکي گرفته مي‌شود. اگر اين تست‌ها درست باشد تا هفته‌هاي آينده تمرينم را آغاز مي‌کنم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوع : <-CategoryName-> | نويسنده : shayan

بازديـد : مرتـبهتاريخ : جمعه 1 شهريور 1392برچسب:, | ساعت : 14:55

آخرين مطالب ارسالي

اعلام غايبان قطعي دربي 77
اعلام اسامي داوران هفته هشتم ليگ برتر
برنامه‌هاي فرهنگي دربي 77
نگاهي به ديدارهاي هفته هشتم ليگ برتر
استقلال تنديس ناصر حجازي را مي‌سازد
داربي شماره 77؛ لطفا مساوي نکنيد!
ويزاي تايلند کاروان استقلال صادر شد
وزنه فني استقلال سنگين‌تر از پرسپوليس است
اشباه سايتAFC درباره باخت اسقلال دربرابر استقلال خوزستان+عکس
پيگيري نام ليگ امارات توسط اتحاديه باشگا‌‌ه‌ها
جهانبازي: دربي داور خراب کن است
مظلومي: مجيدي برگ برنده استقلال است
شرايط خريد بليت اينترنتي دربي فراهم شد
اميري: AFC حتما از استقلال توضيح مي‌خواهد
روزنامه استقلال 06 شهريور 1392
تحت هر شرايطي مجيدي را به دربي مي‌رسانيم
اگر داربي برنده داشته باشد، نامش استقلال است
بليت‌فروشي طبقه اول در دربي الکترونيکي است
هر آنچه در برنامه نود گذشت

درباره ما


به وبلاگ من خوش آمدیداین وبلاگ مخصوص طرفداران استقلال است لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای ما بفرستید خوش حال می شویم با ما تبادل لینک داشته باشید برای گذاشتن تبلیغات در این وبلاگ و اطلاع از قیمت ها به ما پیام بدهید.مدیر وبلاگ شایان(ESTEGHLAL77@GMAIL.COM)

نويسندگان


لينک دوستان

طراحی حرفه ای چتروم فول امکانات ارزان
!!! CheatKadeh !!!
جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اســـتـــقـــ





قالب سبز

امکانات

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 45
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 67
بازدید ماه : 96
بازدید کل : 34366
تعداد مطالب : 83
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1


http://pichak.net/blogcod/flag/js/esteghlal-left.js"> style="display:none"> <

code ahang

center>

">
7 استقلال http://pichak.net/blogcod/flag/js/esteghlal-left.js"> style="display:none">
border="0" ALT="Google" align="absmiddle">
onLoad and onUnload Example